Szeretettel köszöntelek a myvip klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
myvip klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a myvip klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
myvip klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a myvip klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
myvip klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a myvip klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
myvip klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Publimont és a Mahir Cityposter indult a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) közterületi reklámkampányok szervezésére kiírt hirdetmény nélküli tárgyalásos tenderén. A közbeszerzést végül a Publimont nyerte meg alacsonyabb ajánlatával.
A Publimont nyerte meg az MTVA hirdetmény nélkül induló, tárgyalásos közbeszerzését – írja a K-Monitor korrupciófigyelő blog a Közbeszerzési Értesítőre hivatkozva.
A Fidesz gazdasági háttérembereinek mondott Simicska Lajos és Nyerges Zsolt érdekeltségébe tartozó Publimont ellenfele a kapcsolt vállalkozásain keresztül szintén Simicska-érdekkörbe tartozó Mahir Cityposter volt. Az eredményhirdetés szerint a Publimont ajánlata 2 millió 916 ezer, míg a Mahir Cityposteré 3 millió 298 ezer 800 forint volt, így az alacsonyabb összeget ajánló Publimonttal kötöttek szerződést nettó 20 millió forintra.
A meghívást július 2-án küldték meg a kiválasztott ajánlattevőknek, a szerződést pedig augusztus 10-én meg is kötötték. A hirdetmény nélküli kiírást azzal indokolta az MTVA, hogy a keretösszeg a közbeszerzési értékhatár, vagyis 25 millió forint alá esik.
A Publimont nem először nyert meg az MTVA által kiírt hirdetmény nélkül induló közbeszerzést. Az Átlátszó.hu tavaly novemberben írta meg, hogy az MTVA 2011. szeptember 19-én kötött szerződést a Publimonttal és a száz százalékos Simicska-tulajdonú Euro Publicityvel közterületi reklámok elhelyezésére. Igenám, csakhogy míg az eredeti kiírás 24 millió 960 ezer forintról szólt, így nem kellett nyílt eljárást kiírni, a szerződés módosítása már 104 millió 560 ezer forintról szólt.
Akkor azzal indokolták a szerződésmódosítást, hogy az eredetileg becsült mennyiséggel és keretösszeggel nem tudták volna teljesíteni a szerződés célját. Csakhogy az ajánlattételben ugyanazok a megajánlott mennyiségek szerepeltek, mint amennyit az MTVA kért, ezt pedig az Átlátszó úgy magyarázta, hogy az alacsony keretösszeg kiírása csupán arra volt jó, hogy a nyílt közbeszerzést elkerüljék, valójában előre tudták, hogy a reális összeg meghaladja a 100 millió forintot.
forrás kreatív
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!